30 kwi 2015

Pierwsza Recenzja - podkład Revlon Colorstay dla skóry normalnej lub suchej




Cześć dziewczyny!
Kilka tygodni temu kupiłam podkład Revlon Colorstay, ponieważ było bardzo pozytywnych opinii i chciałam zobaczyć czy faktycznie się sprawdzi.

Powiem szczerze, że wahałam się z zakupem przez jego cenę, bo można znaleźć tańsze - też z dobrą jakością. Płaciłam około 13 funtów, czyli około 72zł. Nie wiem jednak jakie ceny tego produktu są w Polsce.

Opis produktu

Są dwa różne rodzaje tego produktu, czyli jeden dla skóry suchej lub normalnej i drugi dla skóry tłustej lub mieszanej. Musiałam kupić podkład dla skóry suchej, ponieważ przy takiej pogodzie moja skóra bardzo się wysusza niestety. (:

Patrząc na to co pisze na tym podkładzie, podkład ten powinien wytrzymać na skórze przez 24 godziny i zawiera on SPF 20, co znaczy że chroni nas też przed promieniami słonecznymi. Ja używam w tej chwili odcień 150 Buff. Z tyłu produkt opisany jest jako lekki podkład (nie ciężki na skórze), który powoduje że skóra wygląda nieskazitelnie. Niestety nie ma żadnej informacji o tym jak pokrywa ;)

Moja opinia

Myślę, że jest to bardzo dobry produkt ze średnim kryciem, który jest idealny na codzienne użycie. Natomiast, bardziej poleciłabym go osobom z mieszaną lub tłustą skórą, ponieważ ze swojego doświadczenia wiem, że ten podkład może jeszcze bardziej pokazać suchość skóry. Tak jest być może dlatego, że moja skóra jest bardzo sucha i ten podkład że tak napiszę przykleja się do suchej skóry, co daje nam efekt okropnych suchych plam bardzo widocznych na twarzy. Chociaż co prawda używanie dobrego kremu nawilżającego regularnie może bardzo pomóc żeby temu zapobiec.

Konsystencja i opakowanie

Konsystencja tego produktu jest bardziej wodnista i podkład nie zawiera pompy, więc trzeba kontrolować ilość. Co do wyglądu myślę że nie zadowala, ponieważ nie wygląda jakoś specjalnie. Myślę że jakość jednak jest ważniejsza od wyglądu na zewnątrz.

Plusy tego produktu +
  • Bardzo łatwa aplikacja, bo dobrze się rozprowadza na twarzy
  • Podkład zawiera SPF 20
  • Krycie jest bardzo dobre do codziennego użytku
  • Produkt jest bardzo lekki, więc nie czuć go na twarzy po aplikacji
  • Starcza na długo
  • Pozostaje na twarzy wiele godzin

Minusy tego produktu -
  • Może źle wpływać na wygląd skóry suchej
  • Nie ma pompy, więc trzeba kontrolować ilość
  • Trochę droższy niż inne w drogeriach Superdrug

Ogólnie poleciłabym ten podkład, bo ma bardzo dobrą jakość. Ja niestety nie mogę go używać dopóki nie uda mi się naprawić swojego problemu ze suchą skórą.

Blog dopiero został założony, ale myślę że post z przywitaniem byłby zbędny. Mam 17 lat i po prostu uwielbiam makijaż ;)

Trzymajcie się!


3 komentarze:

  1. Lubiłam ten podkład, ale w starej wersji. Jakiś rok temu wprowadzili nową i już nie jest dla mnie wart swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że trafiłam na Twoją recenzję, bo jestem w trakcie szukania podkładu idealnego, że tak powiem. Niestety jeszcze nie znalazłam, ale może już niedługo :D

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny podkład.
    Może kiedyś skuszę się i kupię.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę naprawdę wdzięczna za jakikolwiek komentarz <3
Jeśli zostawisz link swojego bloga, to na pewno zajrzę, a być może zaobserwuję ;)